loading...
بیتوته
آخرین ارسال های انجمن
بهترین فان بازدید : 233 پنجشنبه 28 فروردین 1393 نظرات (0)

متنی در مورد تاریخ ایران

جملات کوتاه فلسفی و پند آموز از کوروش بزرگ + زندگینامه

 

من آریایی ام . . .
از تبار رستم ،
به جنگ دیو و اژدها خواهم رفت !
هفت خوان که سهل است پای خاکم درمیان باشد هفتاد خوان را نیست خواهم کرد . . .
از سر عشق به خاکم سینه ام را مقابل هر بیگانه ای سپر خواهم کرد .
عشقی از رنگ عشق ماندگار ایرانی ، از تبار فرهاد ، از نژاد مجنون . . .
من از تبار آرش ام ،
زه کمانم را همیشه کشیده نگه می دارم ،
و غیر پارس را تا مقصدی همچون تیر آرش به عقب خواهم راند . . .
به عرب و توران اجازه ی گستاخی نخواهم داد ،
تا قیام قیامت نام خلیج همیشه فارس را بر پیشانی پست عرب ها خواهم کوبید . . .
من از تبار کوروش ام ،
شاه دادگر جهان
بزرگی و نام او و ایرانم را دوباره بر بام جهان خواهم برد . . .
و پرچم مقدس کشورم را بالاتر از این شبه غول های بی اصل و نصب خواهم زد . . .
من از اجداد زرتشتی ام گفتار ، پندار و کردارم نیک سرشته شده
با شعار آزادی و هدف صلح و ایمان به خدای یکتا ،
هویت و خاک پاک ایرانم را همیشه زنده نگه خواهم داشت .
من را از تهدید های پوچ می ترسانند ،
من از تبار نام بزرگ ایران ام . . .

 

 

نویسنده : میثم عابدی نیا

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 943
  • کل نظرات : 61
  • افراد آنلاین : 45
  • تعداد اعضا : 32
  • آی پی امروز : 90
  • آی پی دیروز : 77
  • بازدید امروز : 113
  • باردید دیروز : 144
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 8
  • بازدید هفته : 1,152
  • بازدید ماه : 1,152
  • بازدید سال : 43,644
  • بازدید کلی : 540,688
  • کدهای اختصاصی
    کسب درآمد از پاپ آپ