loading...
بیتوته
آخرین ارسال های انجمن
بهترین فان بازدید : 137 سه شنبه 28 آذر 1391 نظرات (0)

 

 

          

 

 

سریال زمانه ساخته حسن فتحی

بازیگران: حمید گودرزی،پری ناز ایزدیار،هومن برق نورد،شهرام قائدی،امید روحانی،آیدا فقیه زاده،

حسین مهری،فریبا متخصص،تبسم هاشمی،رویا میر علمی،ویدا جوان،حشمت آرمیده،معصومه

آقاجانی،صفا آقاجانی،بهنام قربانی،محمد برسوزیان،مختار سائقی،مهرانه مهین ترابی،حسین محجوب

پخش شده از شبکه سه سیما در پائیز و زمستان ۱۳۹۱

 

آهنگ تیتراژ ابتدائی بی کلام و زیبای سریال زمانه

 

لینک 1          لینک 2

 

 

آهنگ تیتراژ پایانی سریال زمانه با صدای آرش قنادی،امیر قنادی و کیارش پوزشی

 

لینک 1          لینک 2

 

 

 

آهنگ های میانی سریال زمانه با صدای آرش قنادی،امیر قنادی و کیارش پوزشی:

 

آهنگ اول با نام شک

شک میکنم تو چشم تو گاهی به چشمای خودم   گاهی به دنیای تو و گاهی به رویای خودم

 

لینک 1          لینک 2

 

 

آهنگ دوم با نام اعتراف

این که دلم گرفته و نمیتونم دل بکنم         دلیل دلتنگی من تنها فقط خود منم

                              تموم حرفامو باید فقط واسه تو بزنم

 

لینک 1          لینک 2

 

 

آهنگ سوم با نام هم دست

کنارت چقدر حال من بهتره               از اون حالی که این روزا میشه داشت

اگه دنیا هر چی که داشتم گرفت       ولی دستت رو توی دستم گذاشت

 

لینک 1          لینک 2

 

 

آهنگ چهارم با نام واست می میرم که در قسمت آخر سریال پخش شد

خوندن من یه بهانه است  یه سرود عاشقانه است

من برات ترانه میگم          تا بدونی که باهات ام

تو خود دلیل بودنم بی تو شب سحر نمیشه می میرم بی تو

 

لینک 1          لینک 2

 

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 943
  • کل نظرات : 61
  • افراد آنلاین : 39
  • تعداد اعضا : 32
  • آی پی امروز : 235
  • آی پی دیروز : 77
  • بازدید امروز : 378
  • باردید دیروز : 144
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 8
  • بازدید هفته : 1,417
  • بازدید ماه : 1,417
  • بازدید سال : 43,909
  • بازدید کلی : 540,953
  • کدهای اختصاصی
    کسب درآمد از پاپ آپ